A vendéglátás nehéz kenyér, ezt szerintem mindenki tudja. Folyamatosan talpon lenni, pörögni, ezt jelentik a mindennapok. Én is tisztában voltam vele, mikor pincérnek álltam, azt viszont nem gondoltam volna, hogy az étteremtulajdonos problémáját is meg fogom tudni oldani. Egyszer egy csendesebb időszakban ott volt, és arról panaszkodott, hogy mennyire nehezen tudja egyben tartani az étteremmel kapcsolatos logisztikát, a teendőket, a levelezést, és mindent, ami az irányítással kapcsolatos. Mivel az én testvérem is vállalkozó, így megkérdeztem tőle, használ-e Crm rendszert. Csak nagyokat pislogott, sosem hallott ilyesmiről. Na, gondoltam, itt jött el az én időm.
Elmagyaráztam neki, hogy a Crm egy olyan szoftver, ami pontosan az ő gondjait hivatott megoldani: ügyfélkezelés, humán-erőforrás koordinálás, teendők beosztása, levelezés kezelése, nyilvántartás, és még sok-sok egyéb oldható meg vele egy helyen. Mondanom se kell, nagyon tűzbe jött, és kérdezte, hogy hol tudna ilyet venni. Mondtam neki, hogy fejből ötletem sincs, de utánanézek neki. Otthon aztán amíg még volt egy kis szabadidőm, álltam is a szavam, és utánanéztem, honnan is lehet olyan Crm rendszert venni, ami nekünk jó lehet. Végül az uzletiszoftver.com oldalán kötöttem ki, ahol egész listányi Crm található, és ha felveszed velük a kapcsolatot, akkor az igényeid alapján kiválasztják a legjobbakat, és segítenek a megvásárlásában is.
Ezután már csak meg kellett mutatnom a főnöknek az uzletiszoftver.com oldalt, és elmagyarázni, hogy hogyan lépjen kapcsolatba velük, és hogyan fognak segíteni Crm rendszert választani. Rettentő hálás volt, és pár napon belül sor is került a személyes találkozóra, ahol egy prezentáción megmutatták a számára lehetséges legjobbakat. Ki is választottak egyet, és azóta is ez segíti a vállalkozás működését. Örülök, hogy tudtam neki segíteni, mert így már láthatólag sokkal könnyebb dolga van, és jobban tud a vezetésre koncentrálni.