A vendéglő biztosítása után lakásbiztosítást is kötöttünk

lakásbiztosítás

Nagyon fontosnak tartom, hogy előrelátóan éljünk, ezt a gondolatot igyekszem a fiamba is betáplálni. Mivel a költözés neki most volt esedékes, így elmondtam nekem is milyen jó, hogy van a vendéglőmön biztosítás, és ez a lakásoknál is milyen jól tud jönni a lakásbiztosítás, hiszen bármikor történhet egy nem várt esemény, és jó, ha ilyenkor van mihez nyúlni.

A PannonSafe.hu-t ajánlottam neki, ahol ő maga is alaposan utánajárhat annak, hogy miért is érdemes biztosítást kötni és milyen szempontokat kell szem előtt tartani. Miért is ajánlottam neki, hogy ott olvasson? Mert ilyen sok mindenről szó esik:

  • lakásbiztosításnak kinek van joga kötni
  • határozott vagy határozatlan időtartamra lehet kötni a lakásbiztosítást
  • mekkora biztosítási összeg a megfelelő, és miért fontos, hogy ne legyen alul biztosítva a lakás
  • kártérítés esetén milyen összeg tényleges megtérítésére lehet számítani
  • amennyiben betörés áldozatai leszünk, mi a teendő, meddig kell értesíteni a biztosítót
  • mi van akkor, ha bérlők vagyunk, köthet-e biztosítást a bérlő
  • előfordulhat, hogy a társasház kötött biztosítást a lakásra, ilyenkor mi a teendő
  • mi számít melléképületnek
  • van-e várakozási idő, és mikortól kezdődik a biztosító kockázatviselése
  • totálkár esetén milyen összeget térít meg a biztosító
  • mi a helyzet villámcsapás másodlagos hatásával, ezt is téríti-e a biztosító

És tudjátok milyenek a gyerekek, jobban elhiszik, amit másoktól olvasnak, mint amit anya mond, így nagyon jól jött, hogy ilyen részletes információkkal teli leírás található a Pannon-Safe-nél.

Átolvasás után úgy döntött, hogy online megköti a lakásbiztosítást, hiszen az oldalon keresztül erre is lehetőség van. Már ilyen modern világot élünk, hogy akár online is lehet lakásbiztosítást kötni.

Megkérdeztem, hogy mi győzte meg végül. Azt mondta a fiam, hogy már az általam küldött oldal is elég meggyőző volt számára, de azért ha már ott volt szétnézett a többi menüpontban is, és nagyon szimpatikus volt számára az a rész, ahol a cég bemutatkozója található. Itt megosztottak egy felmérést is, amit az ügyfelekkel töltöttek ki, és ebből kiderült, hogy minden érték 90% felett teljesített, legtöbb 97-98 százalékkal ráadásul.

Olyan kérdéseket boncolgattak, minthogy már meglévő ügyfél újra őket választanák-e, ha új biztosítási szerződést fog kötni, elégedett volt-e a kollégák felkészültségével, elégedett volt-e a segítőkészségükkel, elégedett volt-e a gyorsaságukkal, hogyan értékelik az elérhetőségüket, mennyire elégedett szolgáltatás minőségével.

Az sokat számított neki a választásnál, hogy magyar tulajdonú cégről van szó, akik 17 év szakmai múlttal rendelkeznek, és persze az ügyfél véleményeket is átolvasta.

Nem csodálom, hogy ennyire belement, ez valóban egy fontos döntés, és nagyon örülök neki, hogy ő is megértette, hogy miért fontos a lakására biztosítást kötni, és hogy végül az általam ajánlott pannon safe mellett döntött. Az online ügyintézést pedig nagyon dicsérte, bár én ennek ellenére maradok a régi bevált módszereknél, és inkább telefonon és személyesen keresném őket. Természetesen erre is lehetőség van, így ha valaki nem ennyire modern, akkor is bátran fordulhat hozzájuk.