Utánajártunk, milyen előnyei vannak a flottakezelésnek

A barátnőm férjének egy épületkarbantartással foglalkozó vállalkozása van. Három szerelője van, így vele együtt négy autóval tudnak járni az ügyfelekhez. Korábban mindenki a saját autóját használta, viszont ez többször is problémát okozott, így felmerült bennük, hogy flottakezelőhöz kellene csatlakozniuk. Egy kis piaci körkép után a flottakezeles.hu oldalon kötöttünk ki, ahol utána néztünk annak, hogy miért érdemes flottakezelőhöz fordulni.

Az oldalon található információkból kiderült számunkra az, hogy valóban nem csak mese, hanem tényleg nagyon sok előnnyel jár az, hogyha flotta kezelő cég szolgáltatásait veszi valaki igénybe. Az teljesen egyértelmű az élet bármely területén, hogy jó kedvezményeket akkor lehet kapni, hogyha valamilyen termékből sokat akarunk vásárolni, vagy egy szolgáltatást sűrűn veszünk igénybe. Ez az oka annak, hogy néhány autóval rendelkező cég nem kap olyan nagy kedvezményt a szervizektől, mint azok, akiknek akár száz autójuk is van. Egy nagy flottával rendelkező cég és az autószerviz között olyan partneri kapcsolat alakul ki a nagy autóállomány miatt, amit egy néhány autóval rendelkező kisvállalkozás nem tudna létesíteni, ha egyedül próbálna meg hasonló árakat elérni. Ezt a problémát lehet orvosolni a flottakezeles.hu oldal szolgáltatásainak igénybevételével, hiszen egy flottakezelőnél az a lényeg, hogy nekik legyen összességében elég sok autójuk, így ők tudnak jó szerződéseket kötni a szervizekkel, vagy bármilyen más céggel, a nagy flottájukra való tekintettel. Az előnyöket nem csak az autószervizeknél lehet élvezni, hanem a különböző autós biztosításoknál és az autóhoz szükséges alkatrészek beszerzése is sokkal egyszerűbb, gyorsabb és olcsóbb flottán belül.

Ahogy egyre mélyebben tanulmányoztuk az oldalt, arra is választ kaptunk, hogy pontosan hogyan készül el egy hiteles operatív lízing ajánlat, ami egyébként nagyon egyszerű és csak néhány lépésből áll: miután a céggel felvesszük a kapcsolatot, ők felmérik az autóval kapcsolatos igényeinket, és azt, hogy milyen flottakezelési konstrukcióra lenne szükség, ezután pedig elkészítik az információk alapján az árajánlatot.

Miután barátnőmmel meggyőződtünk arról, hogy ez az a cég, amire nekik is szükségük van, és akiktől tényleg érdemes segítséget kérni, a blogban ajánlott információk alapján összeírtuk azt, hogy milyen célra kell nekik az autó, kik és hányan fogják használni, milyen felszereltségre lesz szükségük, és mennyi időre szeretnék bérbe venni az autókat. Miután barátnőm párjának is bemutattuk az oldalt, és elmondtuk neki, hogy miket olvastunk itt, úgy döntött, hogy felhívja őket telefonon, és leegyeztetik az információkat és utánajár a lehetőségeknek.

A telefonos beszélgetésből kiderült, hogy valóban sok tapasztalattal rendelkező cégről van szó. Mindenben segítettek barátnőm párjának. Sok olyan dologra felhívták a figyelmét, amire ő maga sem gondolt. Ilyen például az, hogy nem mindegy az, hogy az autót főként belvárosban fogják használni, vagy az egész országot járják vele. Ilyenekbe korábban nem is gondolt bele, hiszen mindenki a saját autóját használta, így nem merültek fel ilyen jellegű kérdések, de most mindenképp szerettek volna váltani, és flottakezelőtől autót bérelni, hogy minden munkát zökkenőmentesen el tudjanak látni. Miután átbeszéltek minden fontos pontot a konstrukcióról, elkezdődött a kalkuláció összeállítása. Ehhez pedig a flottakezelő cég ajánlatot kért a márkakereskedéstől az autókra. Itt kiemelték, hogy a szoros partneri kapcsolatuknak köszönhetően kedvezményben fognak részesülni,. A kedvezményes ajánlat beérkezését követően elkészítették a részletes árajánlatot. Azt is elmondták, hogy az árajánlat nem végleges, az elküldése után még mindig van lehetőség arra, hogy bármit módosítsanak a leendő szerződésben, hiszen számukra nagyon fontos az, hogy mindenben elégedett legyen az új ügyfél.

A barátnőm párja felé tanúsított, hozzáállás bemutatta számunkra azt, hogy mennyire fontos a http://www.flottakezeles.hu/ cégnek az ügyfél. Itt valódi ügyfélközpontúságról lehet beszélni, amit a telefonos egyeztetésen kívül az is alátámaszt, hogy olyan ügyfeleik vannak, akik már hosszú évek óta igénybe veszik a cég szolgáltatásait. Ez pedig mindig csak is jót jelent.

Soha nem gondoltam, hogy egyszer a flottakezelésről fogok írni, de nagyon izgalmas volt az egész utánajárás, és még jobb, hogy ilyen szuper céget sikerült találnunk, akiknél az ügyfél valóban érték. Egyébként az oldalukon őszintén írtak arról, hogy nem lesz minden árajánlatból szerződés, viszont ők azoknak is segítenek szívesen, akik végül valamiért nem őket választják. Ez mennyire korrekt már! Hol lát ilyet manapság az ember?