Hadd meséljek minden idők egyik legjobb nyaráról

Ezúttal nem pár napra mentünk csak szállodába, hanem két és fél hétre egy kis panzióba inkább, Zalába. Hogy körbebringázzuk a tájat, és nagyon megszerettük a panzió melletti kis vendéglőt is, ahol napi vendégek voltunk. Annyira, hogy még vissza fogunk oda utazni, csak a menüjük miatt…

És megszerettük az elektromos kerékpárt is, mint közlekedési formát. Bár ez utóbbiban komoly volt szerepe a motorbolt.co.hu-nak is. Kiváló ötlet ugyanis nem külföldön szórni a pénzt, hanem felfedezni hazánk tájait, és kiváló ötlet az elektromos kerékpár is itthonra! Mert azzal, az eldugottabb helyeken fáradtság nélkül lehet közlekedni, bicikliutak hiányában is. És azért haladunk arrafelé továbbá, hogy a forgalmas régiók forgalmasabb útjai közelében pedig legyenek kerékpárutak is.

A nyaralás alatt csak béreltük a szóban forgó bringát. Ami miatt még jobban megszerettük magát az elektromost, na az volt maga a motorbolt.co.hu! Hiszen ott meg akkora a választék, hogy komolyan bele lehet szerelmesedni. Csak ámultunk és bámultunk, hogy melyik lenne jobb a páromnak és melyik nekem, mert mindig találtunk a leírásaikban egy kis extrát, olvasgatás közben, mindegyiknél. És az is jó viszont, hogy mindenből a magas minőség elérhető náluk (ebben nincs kompromisszum), de mindig jó áron. Nem csak elektromos kerékpár tekintetében, hanem vannak pl. akciók is, mindenre.

Ma már az elektromos roller is nagyon trendi, és emiatt aztán szintén lehet rendelni olyat erről a helyről. Innen mindent… Tényleg, túlzás nélkül…

elektromos kerékpár

Motoros, autós kategóriák, rolleres dolgok, régi bicikli, csúcsmodern elektromos bicikli, gumiabroncsok quadra, enduróra, chopperekre. A végtelen felé konvergál a választék.

Nekem tetszenek a weboldalas elrendezések is a motorbolt.co.hu-n. Ezekben a napokban (mire ti olvassátok, lehet, hogy már nem is lesz aktuális) még egy-két almenüt éppen töltenek fel, de a rengeteg termék és kategória ellenére minden logikusan megtalálható, amit keresünk. És át lehet nézni egy csomó érdekességet, hogy tényleg a létező legjobb megoldás mellett horgonyozhassunk le. Keressünk éppen időjárásálló kiegészítőket, alapvető kopóalkatrészeket, vagy magát az elektromos kerékpárt – itt mindenben tudunk variálni és sok termékből kiválasztani az ideálist.

Nem csak biciklimániásoknak való dolgaik vannak ilyen nagy tételben, tényleg. Hanem robogóik, mopedeik, hasonlók. Ma már egyszerűsödnek a lehetséges utazási, közlekedési módjaink a hétköznapokban, de pont, hogy a technológiai innováció következtében történik ez! Minden egyre jobb és kifinomultabb lesz, ez a shop pedig lekövetni mindig ezeket a változásokat, de úgy, hogy nem teszik ki a választékjukból a régi, bevált cuccokat sem! Ha valakinek évtizedek óta féltett motorkerékpárja van, azt is óvhatja tovább az itteni termékekkel.

Ahogy írtam, ez volt a legjobb nyaram talán, valaha! Amikor az elektromos kerékpár létezését felfedeztem… Meghatározó, és nem csak élvezetes. Ez olyan felfedezés volt, amitől a jövő is szép lesz és élhető!